HTML

Bamboo

Életem dolgai, receptekkel fűszerezve.

Friss topikok

Linkblog

korán reggel ritkán rikkant a rigó

2008.03.03. 07:10 :: bamboostick

Vagyis hú de korán van. De én már fent vagyok egy ideje.
Az ég nem kék de legalább a fű zöld és süt a nap. A napsütés kell a kis palántáimnak is. Mert én ilyen sokrétű vagyok, hogy őket is nevelgetem, mindezt persze a szobámban, ami még átmeneti kísérleti labor is, olvasóterem, varró szoba... meg még sok minden, de biztos evvel mindenki így van.
Ma belekezdek az otthoni tornázásba, hála Norbinak ezt már itthon is megtehetem. Nekem nem is a tornázással van gondom, hanem inkább magával az elindulással, meg hogy időre kell menni és ki tudja még hogy én hol leszek és mit csinálok akkor. Úgy hogy most hétvégén be is szereztem a kellékeket. Igazán kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek a gyakorlatok és mennyire is fogom én bírni. Meg hogy az előre elhatározott, "majd én minden nap tornázok"-ból mi lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bamboo.blog.hu/api/trackback/id/tr95362933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása