HTML

Az elmúlt napok, hetek

2008.03.23. 08:02 :: bamboostick

Olyan szerencse ért, hogy éppen tegnap lettem 20 éves. Kicsit néha már öregnek is érzem magam. Meg valahogy annyira nem volt nagy szám a szülinapom, volt pezsgő meg virág.
Az elmúlt hetekben még gazdagabb lettem egy rutin vizsgával, és elsőre. Úgy, hogy már a forgalomba is kiengednek. :) Vigyázzatok emberek, mert jövök! Nah jó tényleges veszély nincs, mert elég óvatosan vezetek. Oktató szerint meg van is hozzá érzékem, hála a műszaki beállítottságomnak.
Napjaim még egy angol tanfolyam is színesíti tovább, azért néha elég furán érzem magam, mikor az upper-int. szintről a pre-int. szintre kerültem. Óra közben úgy előjönnek a dolgok. De sebaj, legalább nagyon jól fog menni a kurzus végére. A tanárnő kedves, a többiek is. Én vagyok a legfiatalabb. Múltkor kicsit le lett szólva az underground zenei stílus, amit szeretek. A csoporttársaim neveivel néha még gondban vagyok, de eddig csak 2 órám volt. Az egyik lány készült Húsvétra, hozott kis csokitojásokat. Szerintem tök rendes volt tőle. Nem értem azokat, akik nem vették el a tojásokat. Nem állt volna semmiből elvenni és megköszönni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bamboo.blog.hu/api/trackback/id/tr88393069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása