HTML

Bamboo

Életem dolgai, receptekkel fűszerezve.

Friss topikok

Linkblog

vasárnap est

2008.03.02. 21:18 :: bamboostick

Miközben várom a következő Barátok közt részt, gondoltam írok pár sort. Nah azért nem kell rám furcsán nézni, valahogy most ebben az 1-2 hétben öntött el a vágy, hogy tanúja legyek, Tilda és Pali válásának, Nóra szomorúságának Tóni szívét illetően. Annyira izgalmas, hogy néha alig bírom kivárni a következő napot.
Amúgy sorozatok terén én inkább Dr. House (ő a nagy kedvenc), Született feleségek, Heroes, Cashmere Mafia, Bones, Dexter, és még sorolhatnám a többit is. Elég sok van, csak sajnos az amerikai forgatókönyvírók sztrájkja miatt leálltak. Bruhaha :( :(
Hétvége előtt megint kecsegtettem főző és sütő tudásom. Volt csoki szalámi, gomba paprikás nokedlivel, bögrés kefires, méteres, paprikás krumpli. Igazán kitettem magamért. (Recepteket majd később közlök) Személy szerint én szeretek főzni, talán egy kicsit jobban sütni (lehet cukrásznak kellene mennem). Szerencsére már tudok is, és örülök is neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bamboo.blog.hu/api/trackback/id/tr62362593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása